Prekių grąžinimas ir keitimas
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo - pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) apie tai Pardavėjui per keturiolika darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui).
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
- Tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
- Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti Hidroizoliacija24.lt sandėlio adresu. SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems.
- Jeigu klientui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida, ta nuolaida yra automatiškai atšaukiama tuo atveju, kai klientas atšaukia (ar grąžina) bent vieną kokybišką užsakymo, pagal tokį pasiūlymą, prekę.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuplėštos apsauginės plėvelės, nepažeistos etiketės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, ir užpildytą prašymą grąžinti prekes (prašymą galite parsisiųsti ČIA).
*Prekių gražinimas ir keitimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.